یکی از راههای نوین #دیجیتال_مارکتینگ ساخت فروشگاههای اینترنتی تعاملی است. در این مطلب ۳۴ فروشگاه اینترنتی ایرانی را فهرست کرده ایم و تلاش کرده ایم که بیشتر به فروشگاههای کوچکتر و کمتر شناخته شده است، بپردازیم و با شما در میان بگذاریم.

هدف از معرفی فروشگاههای اینترنتی ایرانی آشنایی شما با انواع فروشگاههای اینترنتی و البته یادآوری این موضوع که قرار نیست همه فروشگاههای اینترنتی مثل دیجی کالا و بامیلو باشند، خیلی از فروشگاههای اینترنتی در ایران و جهان توسط یک یا چند عضو خانواده تاسیس شده و در حال درآمد زایی برای یک یا چند خانواده هستند.

تمامی فروشگاههای معرفی شده در زمان نوشتن این مطلب فعال بوده اند، اما در حال حاضر که این مطلب را می خوانید، ممکن است فعالیت برخی از آنها متوقف شده باشد. همچنین چینش فروشگاهها کاملا اتفاقی است و هیچ ارتباطی به برتری فروشگاهی بر دیگری ندارد چرا که هدف مطلب تنها آشنا شدن شما با فروشگاه های معتبر ایرانی است.

توصیه می کنم به چگونگی انتخاب محصول این فروشگاهها نیز دقت کنید، برخی از آنها که کوچکتر هستند، روی محصولات و گروه خاصی از مشتریان متمرکز شده اند و در انتخاب محصول به خوبی عمل کرده اند. مطالعه مطلب زیر را توصیه می کنم.

۱-فروشگاه اینترنتی مه استایل

مه استایل یک فروشگاه اینترنتی با محوریت فروش عطر و ادکلن مردانه و زنانه است به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه متعلق به آقای مهدی حاجی محمدی می باشد و به نظر می رسد که بصورت ششخصی اداره می شود.(البته دارای نماد است و خرید از آن جای نگرانی ندارد)

فروشگاه مه استایل اصالت تمامی کالاهای خود را تضمین کرده است، که اوریجینال بودن عطر و ادکلن بسیار ارزشمند است.

از دیگر خدمات جالب این فروشگاه، ارائه مشاوره در انتخاب رایحه است.

“لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. “

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

مجموعه حاضر

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.